Jasper in Burlington Vermont

Bezoek Judith

Na acht maanden heb ik eindelijk mijn zusje weer gezien! Op een zekere woensdag kwam ze samen met Sarah met vertraging aan op Burlington airport. Vanaf daar met onze Kia Forte naar huis gereden waar ik zeer tevreden kruidnoten en pepernoten in ontvangst heb genomen. De volgende dag heb ik de meiden Burlington laten zien. Ik had die dag nog wel een belangrijke meeting op stage dus heb ik ze in het winkelcentrum gedropt, wat voor hen eigenlijk heel goed uitkwam! Donderdagavond is er trivia in de bar Nectars, een populair gebeuren waarbij je als groepje probeert de quiz te winnen. We zouden daar wat vrienden van mij ontmoeten en achteraf nog wat gaan drinken. Het zat echter stampvol dus zijn we een caesar salad gaan eten in een restaurantje. Zelf ben ik daarna met hen nog de bar in gegaan, maar ik heb de meiden thuis afgezet want volgens hun gevoel was het alweer 5 uur 's ochtends. De volgende morgen hebben we ontbeten met mijn collega's. Het was een verrassingsfeestje voor een van mijn collega's omdat ze in verwachting is en binnenkort gaat bevallen. Na het ontbijt hebben we de Ben & Jerries factory tour gevolgd. 'S Avonds was er een verlovingsfeestje van twee collega's van mij, een Belg en een Amerikaan, ze hadden allerlei verschillende soorten kaas en wijn en dat was zeker niet mis. Na het feestje zijn we met twee collega's van mij in de bar wezen poolen. Zaterdag zijn we met een Belgische collega van mij naar Montreal in Canada geweest waar we de stad een beetje hebben verkend. 'S Avonds hebben we bij mij thuis wat gedronken met Chris en Shane die ook bij het trivia waren en daarna uitgeweest in Red Square om zo het Amerikaanse nachtleven te verkennen. Het was een gezellige avond geworden en op de weg terug naar de auto hebben we wel met vijf verschillende groepen gepraat. De laatste groep waren uit de Burlington Ghetto (zie donkere foto's), waarvan een van de gasten een gebroken hart heeft. Shane studeert om cardioloog te worden dus die kerel bleef maar praten over dat zijn hart genezen moest worden, het betekende het nogal veel voor hem wij er waren met onze cardioloog. Na de volgende morgen uitgeslapen te hebben zijn we naar Stowe gereden en daar met de gondel naar de top gegaan. Het was daar al helemaal besneeuwd dus het wintersportgevoel was er wel weer bij! Daarna waren we wel toe aan wat eten dus hebben we bij American Flatbread heerlijke pizza's gegeten. De volgende dag zijn we naar New York City gevlogen en dit verhaal word snel vervolgd.

Reacties

Reacties

Cocky

leuk, leuk!!

saskia

Klinkt goed, geniet nog maar heeeel heel even! tot straks!
kus uit hoorn

Cocky

hey lieverd, je hebt weer een laptoppie, dus eh aan de bak het met je vervolg en de fotootjes. xoxox

Judith

Was gezellie lieve broer! See you in 5 days :):)!!

XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!