Jasper in Burlington Vermont

Laatste Maand

Half November was alweer de laatste maand in Vermont aangebroken. Ik was zowel verheugd om naar huis te gaan en zin om er een erg leuke laatste maand van te maken! Er waren twee nieuwe Nederlandse Master studenten begonnen met hun stage. Daar heb ik de laatste maand ook bij kunnen wonen in Burlington. Erg fijn om wat dichter bij het centrum te wonen met die kou. Met de verse sneeuw heb ik nog 1 dag kunnen snowboarden in Stowe. Een erg mooi gebied in Vermont, lekkere verse poeder en een goede voorbereiding voor de wintersportvakantie in de alpen.
Na het voetbalseizoen in de zomer heb ik nog wat nieuwe contacten gelegd waardoor ik het studentenleven van de undergraduates nog heb kunnen verkennen. Een jongen waar ik regelmatig mee voetbalde speelt saxofoon en die heeft met zijn band in de kelder nog een paar feestjes gegeven. Een hoop van de studenten mogen nog niet drinken of uitgaan dus dat gaat er daar heel anders aan toe. Studentenfeestjes worden vaak bij iemand thuis gegeven en het bandje speelde dus ook in de kelder zodat ze buiten minder hoorbaar waren voor de politie enzo. Een paar van de feestjes waar ik was zijn ook betrapt en iedereen die onder de 20 jaar oud was, was dus ook zo pleite.
Er was nog een Diwali feest gegeven door het Indische studenten comité. Het was een leuke avond geworden met lekker Indisch voedsel. Daar kwam ik nog wat collega's van mij tegen die daarna naar een best bijzonder feest ging met het thema 'Lady Gaga'. Een paar van mijn collega's vriendinnen waren danseressen op dat feest verkleed als lady gaga dus wel gelachen.
De laatste week heb ik nog een sinterklaasavond met het lab gehad. Iedereen had 2 cadeautjes en daar hebben we om gedobbeld. Dat heeft mij een boekje van de grinch. een bijzonder schele bril en een gezellige avond opgeleverd. Daarnaast heb ik nog een verrassingsontbijtje voor mijn vertrek gekregen en afscheid moeten nemen van mijn lieve collegaatjes.
Eenmaal weer terug in Nederland was het fijn jullie allen weer te zien. Nog niet veel bijzonders gedaan aangezien ik bezig ben met mijn studie afronden en inmiddels alweer met mijn nieuwe bezig. Ik hoop dat alles deze week afgerond is zodat ik weer wat meer tijd heb voor mijn sociale leven.

Reacties

Reacties

Judith

Klinkt als een zeer geslaagde laatste maand :)!
Kus van je zus.

Cocky

zeker een geslaagd afscheid, je zult ze we missen
xjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!