Jasper in Burlington Vermont

Reis

Het is vandaag 15 februari 2010 en ik kijk nu uit een boeing 767 op de mooie wolkjes van de atlantische oceaan, dus mooi tijd voor een blogje. Afgelopen zaterdag was mijn afscheidsfeestje, jammer voor degene die het gemist hebben, maar 't was gezellig! Zondag voor mijn vertrek nog een leuke valentijnsdag gehad alhoewel ik het druk had met spulletjes pakken e.d., maar het is prima gelukt met een koffer 21,2 kg (maximum was 23 kg). Snowboard mee en je kan ook behoorlijk wat handbagage meenemen dus dat scheelt! Deze ochtend om half 4 opgestaan, afscheid genomen van mijn liefste beestjes en met mijn ouders en zusje naar Brussel gereden. Daar afscheid genomen voordat ik door de douane moest. Afscheid nemen is niet leuk, maar het hoort er helaas bij. Ik zal jullie missen. Deze vlucht is van Brussel naar Newark (naast NYC) en duurt 7,5 uur.

Om nog even deze blog aan te vullen heb ik nu nog even mijn laptop geopend in het vliegtuig van Newark naar Burlington. Ik had van verschillende bronnen had gehoord dat de douane in amerika nogal streng is, maar gelukkig viel het voor mij nogal mee (in Brussel waren ze zelfs strenger). Als je in Newark land dan ben je eerst in niemandsland, voordat je door de douane gaat. Bij de douane moet je handbagage, spullen, schoenen en jas door de scanner laten gaan, dat was voor mij in 't principe alles! Niet gefoilleerd of iets dergelijks. Zometeen land ik in Burlington wordt ik opgehaald door mijn stagebegeleider en afgezet bij mijn huisje. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en zal er binnenkort hopelijk snel een blogje over kunnen schrijven.

Reacties

Reacties

Cocky

hey lieverd!
heb je blog ontdekt!
nou van onze kant was het ook vreemd hoor om je zo door de douane te zien lopen en aan de andere kant nog even zwaaien en weg was je :-(
iig hebben we nog een 'lekkere groepshug' gedaan voordat je door de paspoortcontrole ging. ;-)

fijn dat de reis zo voorspoedig gelopen is.
nou ik ga gauw je 2e blogje lezen!

kus kus

Gerold

He Jasper,

Leuk om je zo te volgen. Vandaag werk ik samen met je moeder. Ze is trots op je hoor , en terecht !

Ik wens je heel veel succes in de USA en natuurlijk veel plezier. Mijn broertje heeft ook een paar jaar geleden stage gelopen in Amerika. Bij een lab op Long Island.
Kan dus een beetje meeleven met je !

Nou, have fun en pluk de dag !

groeten
Gerold

Judith

Liefste Broer :)!

Wat schrijf je ontzettend leuk :D! Zo kunnen we je goed volgen en kijken hoe het gaat.

Ik mis je ook hoor broer!

Geniet ervan daar en maak er een toptijd van!

liefs xxxx

ga nu even je volgende blog lezen :P

Nathalie

Hey Jasper, veel succes met met het epithele-mesenchymale transitie (EMT) van longepitheelcellen en dan voornamelijk de signaaltransductieroute er achter (????) Ik hoop dat je daarvan flink gaat lachen, zodat die mooie foto's van jou, straks beter bij je karakter passen, hihi.

Cocky

hoi Jasper,

als je je afvraagt wie Nathalie is, dat is onze familiefotografe :-))), ze heeft gisterenavond de fotoreportage gebracht, ziet er allemaal heel mooi uit.

kus kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!