Jasper in Burlington Vermont

What 's happening!?

Eerste weekend achter de rug. Iedereen bedankt voor de reacties, heel leuk!
Zaterdag ben ik even downtown gaan verkennen. Ze hebben best een grote winkelhal hier en Church street is heel gezellig, je hebt daar allerlei kroegjes en natuurlijk de Ben&Jerry's. Ben&Jerry's is hier uitgevonden dus hun winkeltje is wel beroemd. Ze hebben zoveel keus ijs dat ik niet meer wist wat te nemen. Ik heb daarom maar om de populairste smaken gevraagd en het was echt heerlijk.
Zaterdagavond ben ik met twee collega's Sidra, Jane naar een ‘roller derby' geweest. Dat is een sport waarbij 2 teams meiden rond een baan rolschaatsen. Je hebt 4 slome en 1 snelle dame per team en het is de bedoeling dat de snelle de slome van het andere team inhaalt. Die slome proberen haar tegen te houden door te beuken enzo. Dus dat is wel vermakelijk, er was er zelfs eentje afgevoerd in een rolstoel! Ze weten er wel een show van te maken die Amerikanen. Ze schaatsen in gekke rokjes en hebben intimiderende namen op hun rug zoals ‘Bust E Breaker' of ‘Bruise Control'!
Daarna even langs Becca geweest om wat te drinken. Chris vierde zijn 28e verjaardag. Dus toen ik ‘m feliciteerde zegt ie 'Thanks man, let's take a shot to celebrate!'. Mensen verbaasd dat mijn gezicht niet vertrok met dat shotje. Anyway :P, daarna gingen we naar club metronome. Toen we binnen kwamen ging iedereen gelijk uit z'n dak. Ik zo van 'Wow take it easy guys! Lemme finish my drink first! ;)'. Maar dat mocht niet.

Verder weer een drukke week gehad.
Zondag en woensdag wezen snowboarden in Bolton Valley. Maandag wezen klimmen. En stagelopen. Bolton is iets van 25 min rijden van hier dus super dichtbij! Het was daar heerlijk snowboarden, vooral met de verse sneeuw zondag. Alleen wel erg koud daarboven vergeleken met de Alpen. Woensdag was er echt te veel sneeuw gevallen. Sommige stukken waren echt onmogelijk zo diep de sneeuw. Ik ben al druk bezig met mijn eerste experiment. Zojuist longcellen behandeld met wat signaalpeptiden om te kijken hoe bepaalde genen/eiwitten daarop reageren. Bevalt goed!

Reacties

Reacties

Cocky

Hey lieverd! Leuk om allemaal weer te lezen, ook al spreken we je af en toe via MSN. Is wel heel apart hoor dat je aan de andere kant van de aardbol zit als we msn'en.

Leuke foto's. Mmm lekkere Ben & Jerry's, ik ga ook maar een beker Cookie Dough kopen straks bij AH voor dit weekend.

xjes

Arina

Hee lieverd!

Echt leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Allemaal vette dingen ook alweer gedaan! Nice nice =) Op de foto's ziet het er ook allemaal goed uit. En Ben&Jerry's klinkt niet slecht
En je experiment klinkt ook interessant, naar wat ik er van begrijp :P
Bevalt het verder ook om op jezelf te zijn nu enzo? ;)

Ik blijf je volgen! Succes nog.

Kusje

Katja

Hey jasper

Ziet er naar uit dat je het goed naar je zin hebt daar!!!! Kei leuk allemaal man!!! Heel veel succes nog daar !!!!!

kusjes

Judith

Lieve Bro,

Wat een top leven daar :D! Mooi die grote winkelhal, die ga ik in Oktober even verkennen ;). Verder super leuk dat je gezellig met mensen bent wezen stappen enzo. Haha en wel apart zo'n 'roller derby'. Lijkt me een grappig gezicht inderdaad.

Je gaat ook al steeds meer Amerikaans praten haha. Maare anyway, heb een mooie tijd!

See you in Octobre.

xxxx Kisses Your little sister!

Arjan

Hé Jasper,

klinkt relaxt daarzo! Ook al één van de dames weten in te palmen :D? Succes! Wacht nog op de uitleg van je stage opdracht!

Arjan

Saskia

Hey neefje,
Klinkt alweer goed! En de fotos ook leuk. Je hebt al leuk nieuwe vrienden en een stukje gezelligheid gevonden. En dat meer, wat mooi.....
Ben wel jaloers hoor. Lekker boarden en klimmen. (je kan gerust je burgertjes en french fries blijven eten ha ha).
liefs
Saskia

Lisanne

Heey Jasper
Wat vet allemaal!! Ziet er echt super leuk uit... Zal af en toe eens lezen. Ben wel benieuwd hoe het is om zo stage te lopen:)
Nou.. Veel succes iig en natuurlijk ook heel veel plezier!!
-x-

Lorraine Lock

Hallo Jasper,
Ik ben een collega van je moeder. Ze heeft mij zo'n beetje verplicht om jouw weblog te lezen anders zegt ze heel de dag niks meer tegen me (haha nee hoor grapje). Ik heb net al je verhalen gelezen, hartstikke leuk zeg allemaal. Zo te horen heb je het enorm naar je zin!
Ik zou zeggen heel veel plezier nog, maak er wat van!
Groetjes,
Lorraine

Merel

Hej jasper Gelukkig gaat alles goed! Wel leuk om zo te lezen hoe het gaat!
Liefs Merel

Nellie

Hoi Jasper,

Ik lees dat het allemaal prima met je gaat.
Maak er een
leuke en leerzame tijd van.
Erg leuk om je stukjes te lezen.
groetjes Nellie en André

Judith

JASPER we're waiting for a new interesting BLOG :D!!!

Joeri

ben Blij dat je het daar leuk hebt... ze hebben wat te stellen met je daaro ;p

corrie en sietse

nou jasper ben je al aan inpakken nog even en je bent
weer in nederland
lekker met de kerst en je verjaardag thuis
tot gauw
corrie en sietse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!